hivda21 evet yaşadım canım. Kalbi yavaştı. Bekleyelim dedi bir hafta daha. Bekledik gtti inde yoktu kalp atışı. Ama her gebelik farklı belki bırakmıycak seni. Belki de sağlıksız diye gidecek. Asla isyan etme asla. Hayırlısı olsun.moralini yüksek tut. Bak 5 ay sonra tekrar hamileyim Allah’a şükür. Rabbim hayırlı şunu versin❤❤