Cglnrydn canim benim… aynisini ocak ayinda yasadim malesef ve kurtaj oldum. Ozel hastanede vakumlu kurtaj oldum ben hic canim yanmadi. Icimin acisindan hissetmedim belki de hic bisey. Cok zor oldugunu biliyor seni anliyorum. Ama ne yapalim Allah’tan gelen… simdi yine hamileyim, iki aydir deneme yapiyorduk bu ay gebelik gordum 5 haftaligiz suan. Umarim yolunda gider her sey. Ben kurtajdan 10 gun sonra gittim genetik testleri yaptirdim. Kanla alakalk olabilecek her seye bakildi. Gittigim hastane istanbulda zeynep kamil. Bu testleri genelde malesef dusuk yaptiginda yapiyor hastaneler. Dusuk yapmadqn arastirmiyorlar. Anca ozel hastaneden falan istersen. Onu bile gereksiz goruyor doktorlar. Illa bu aciyi yasamak mi lazim bilmiyorum… Yalniz degilsin ve evet kesinlikle tekrar gebe kalabilirsin 😘 ben suan yoluma kan sulandirici igne ve hap ile devam ediyorum…