hivda21 ayy inanamıyorum aynı şeyleri yaşıyoruz şu an. Sat 16 mayıs. Çarşamba günğ doktora gittim 6 haftayla uyumlu dedi. Satne göre 8-9 haftalık olması gerekirken. Ve benim gittiğim doktor da olumlu konuşmadı bu haftada duymamız gerekiyordu büyük ihtimalle sağlıksız gebelik dedi. Bu arada ben kan sulandırıcı iğne coraspirin ve prednol kullanıyorum. Yani tüm önlemler alındı. Kahverengi Akıntım ilk haftalarda vardı şu an yok. Bugün başka bi doktora daha gittim o da kalp atışı var ama düşük ama bekleyelim 1 hafta dedi. Sizi çok iyi anlıyorum ben de hiç iyi değilim ama bi taraftan iyi olmaya çalışıyorum 😭 elimizden hiçbişey gelmiyor beklemekten başka yapacağımız bişey yok malesef inşallah sağlıklı güzel sonuçlar alırız 🩷