yenieda23 Hepinize allah kolaylık versin bende ilac icemiyom sorunm o cinsiyette daha ogrenmedim kizm var bide oglum olsun istiyom sağlıklı şekilde inşallah 😃😍👶
CnsyeniHamile Nlnlgn93 Hiç kilo almadım canım daha ikili test içinde Hatay da özel bi hastaneye gidiyorum 70 lira ücreti sgk da etkiliyor fiyatları
Neslihan35 Dilek25 doktorum %90 kız dedi. 16.Haftada detaylı ultrasonda %100 görürüz dedi ama ben kendimi kızıma hazırladım😀 hayırlı evlatlarımız olsun hepimiz için😍
Dilek25 Neslihan35 hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına al inşallah 😍🤲🏻 bana da kız der inşallah bakalım bende kız gibi hissediyorum 😍
Seda5892 CnsyeniHamile ben onu da içemiyorum alerjim var maalesef 😢 ben hastaneye gittim Parol vereceklerdi alerjim olduğundan dolayı vermediler geri eve dönmek zorunda kaldık
Nagihanbayrktr Sananeki Bende 10+4 oldum🤰🏻 Çok heyecanlı bir bekleyiş 🙏🏻❣️ Bian önce cinsiyeti belli olsun istiyorım bebeğimin😍
Eylulmom Kızlar benim adet tarihime göre 9+1 ama ultrasonlarda 11 haftalık çıkıyor hâlâ ama hâlâ adam akıllı doktor bulamadığımız için en çok bu olaydan tiksiniyorum midem bulanıyor çok stresli bi hamilelik geçiriyorum etrafım yüzünden sürekli uyku hali yorgunluk bitkinlik mide bulantıları istifar gelip geri gitmesi ölüyorum artık sanki yaşamdan soğudum 😔
Saratln Sananeki 3 eylülde bekliyorum bakalım.. cinsiyetini henüz bilmiyorum avm'de bebek elbiselerine baktıkça sabırsızlanıyorum bir an önce öğreneyimde alışverişe başlayım..😄😍😍
Eylul0212 CnsyeniHamile benim doktorum heralde garanti olsun diye öyle dedi çünkü 12. Haftada tam kesin belli olmuyormuş