Sananeki Kereminannesihtc Scb bende yapmadım ikiliye biz gerek duymadık canım senin için hayırlsı neyse o olsun
Beyazlale Canim bende 10+2 den gidiyorum erken dogum riskim var ama gene de dogum eylul gibi gorunuyor bakalim zaman gelir bebisimiz saglikla gelsinde 🙏😊
Eylul0212 CnsyeniHamile benim doktorum heralde garanti olsun diye öyle dedi çünkü 12. Haftada tam kesin belli olmuyormuş