Kereminannesihtc Eda0509 birden 3 hafta daha beklemek gerekiyo🤦♀️ Bazi doktorda hemen soyluyor . Arkadasima 10.haftada bi doktor .12 . Hadftada baska doktor hemde sormadan kizin olacak dediler. Kiz bile sok oldu 😂
Eda0509 Kereminannesihtc bazıları net görünce söylüyor kuzum. Seninde söyler belki. Benim doktor kesin olsun diye bekleyelim dedi 😊
Kereminannesihtc Gamzeemrmrt kesinlikle bende. İlki o kadar guzel gecmistiki koca bi gobek disinda bi degisiklik olmamisti hayatimda. Bu fena ya 🤦♀️
Seda5892 Zubeydetekkurt evet canım kandan dolayı oluyormuş Doktorum kan ilacı başlayacağım biraz sabret dedi
DuyguDuman Sananeki Ben 11+4 oldum haftaya kontrol var belki cinsiyet belli olur :) Şuan için doğum tarihi eylül başı. Şimdiye kadar kaçar kilo aldınız kızlar ?
Seda5892 CnsyeniHamile ay canım aynı kaderi paylaşıyoruz iki gündür mahvoldum çözüm bulabildin mi hafifletecek
CnsyeniHamile Seda5892 Sadece parol içiyorum evde hastaneye gitmemek için eşimde masaj yapıyor sağolsun yarına gçeecek gibi hissediyorum inşallah 🙏
Haribo42 CnsyeniHamile valla biraz oyle oldu gun gectikce kotu oldum... :( simdi hastanedzn ciktim sukur serum biraz ise yaradi :))
CnsyeniHamile Haribo42 Allah yaşatmasın bi daha canım beterinden de sakınsın buna da çok şükür evladınla sevinirsin inşallah 🙏
CnsyeniHamile Nlnlgn93 Hiç kilo almadım canım daha ikili test içinde Hatay da özel bi hastaneye gidiyorum 70 lira ücreti sgk da etkiliyor fiyatları
Seda5892 CnsyeniHamile ben onu da içemiyorum alerjim var maalesef 😢 ben hastaneye gittim Parol vereceklerdi alerjim olduğundan dolayı vermediler geri eve dönmek zorunda kaldık
Neslihan35 Merhaba kızlar 🤗 bende 12+3 Günlük hamileyim. 2 gün önce ikili tarama testine girdim doktor cinsiyeti gördü kızım olacak😍
Dilek25 Neslihan35 değişme ihtimali var mı acaba bende salı günü ikili teste gideceğim 11+6 olacak görünür mü acaba 😍
Eylul0212 Sananeki bende son adete göre 12+2 ama doktoruma göre 11+4 bebeğim 😍😍😍 bende haftaya ikili teste giricem inşallah hayırlısıyla iyi ciksin sonuclarimiz 🙏 cinsiyet bir ay sonra dedi doktorum ama kısmet bana farketmez yeterki sağlıklı olsun 🙏
Neslihan35 Dilek25 doktorum %90 kız dedi. 16.Haftada detaylı ultrasonda %100 görürüz dedi ama ben kendimi kızıma hazırladım😀 hayırlı evlatlarımız olsun hepimiz için😍
Eylul0212 Sananeki bı de aşırı bulantı halı devam ediyor 😔 bazen aşırı halsizim bazen iyiyim böyle garip bir insan oldum 😂😂😂 ben 2 Eylül doğumluyum sanırım bebeğimde o tarihte doğacak 😍😍😍