Ezgi3545 bence hiç üzülme. En çok alınan aylar ikinci trimester. Ben 21 haftalığım şuan ve 70 le hamile kaldım +10 kilo yüklendi bile🤦♀️🙄 benimde moralim çok bozuluyo ama resmen ne yesem yararmı🤣 umarım bebeğime de yarar. En azından bi 5 kilo daha alıp böyle kapatsam benden iyisi yok diyorum şuan. Çünkü ilk gebeliğimde 30 kilo almıştım. Ödemdem şişliklerden son aylarım berbst geçmişti bu sebeple korkuyorum da yine bu kadar hızlı alıyorum diye. Ama hem genetik hemde inanın bünyeniz buna elverişliyse alıyorsunuz