Ezgi3545 sezaryan oldum ben açılmam çok olmadı. 40 ımız çıkınca ben direk başladım açıkcası sağlıklı beslenmeye bol su ve düzenli yemeyle 2.5 - 3 ay gibi bir süreydi sanırım. Ama dediğim gibi diyetisyenle birlikte süt yapıcı besinlerle sık ara öğünlerle beraber 🥰