Selim_Alparslan busrazzzzzzz 6 Yaşında Selim canım oğlum 🍀 31 haftalık oğluşum da Alparslan inşallah 🎈
dilara__0 Tatli_bebek12 İnci ismini bende çok beğeniyorum kızım olursa eğer İnci de olabilir diyordum hep. Sizin kararınız isim işi kimsenin kafanızı karıştırmasına izin vermeyin her isim ayrı ayrı güzeldir
deryakrtl busrazzzzzzz kizimin adi talya karnimdakinin cinsiyeti belli degil ama kiz olursa alya erkek olursa barlas isterim :)
MnvAkcl Esraka Vera çok güzel ve nadir isimlerden. 🌝 Rusçada da inanç demek. Eğer kızımız olsaydı büyük ihtimalle Vera veya Asya koyardım.
senem0987 İlk gebeliğim oğlum olacak Ardeni ben Egeyi de eşim koydu Arden Ege olacak 💙 egede tanıştığımız için de tatlı bir anısı oldu kim nasıl seslenmek isterse seslenebilir ailede
patilirojili Tatli_bebek12 bence çok güzel bir isim ve her yaşta güzel ve kullanışlı popülerite kurbanı olmaz 👍
zeyka Büyük kızım Kayra, küçük kızım Zeynep 3. hamileliğimi yeni öğrendim ne kız için ne de erkek için hiç bi isim yok aklımızda 🙂
ABusraaaa busrazzzzzzz ilk kızımın adı Meva 🥹 oğlum Ahlas Efe 😍 şimdiki kızımada Hafsa koyacağım Allah’ın izni ile🥰 Allah’ım o günleri görmek nasip olur inşallah.🤲
ay_isigix Nimoss onca sıkıntıyı sen çekiyorsun eşin nasıl dile getiriyor bunu Nuh gününden kalmış isimleri uzak tutsunlar çocuklardan ya
Nimoss ay_isigix sorma ya Battal nedir söyledikçe kan beynime sıçrıyor. Napıcam bilmiyorum çok ısrar ediyor.
Mavistanbul busrazzzzzzz Kızımın adı İlke. 2.bebeğim de kız olacak. İlay ya da Bilge düşünüyoruz. Özellikle tek isim istiyoruz.