26+2 🙏🏻 Bu sıralar çok popüler olmayan ama yılların da eskitemeyeceği mümkünse Öztürkçe olan bir isim koymak istedik. Gökçe ve Ayça arasında kaldık. 12. Haftada cinsiyetimiz belli olunca Ayça koymaya karar verdik, kendi de bahtı da aydan bir parça gibi aydınlık olur inşallah kızımın 💕 (Hepimizin yavrusu için bunu diliyorum :)))