Cinsiyetimiz henüz belli değil ama eğer kızım olursa parla koyucam erkek olursa kayra ya da Kaan. Tabi eşim tutturdu bunlarda gelenekmiş babasının adını koymak istiyor asla müsaadem yok çünkü babasının adı Battal. Başka bir ismi olsa kırmam koy derim ama çocuğum erkek olursa da ona bu kötülüğü yapmak istemem.