Belki benim düşündüğüm isimleri sizler de beğenmeyip yargılayabilirsiniz bilmiyorum ama şunları düşünüyordum ben , aslı , Ceren , Zeren , sıla Zeynep. Bensu Dilay Nilay … dün eşime Duru mu koysak dedim tamam dedi kura çekelim dedim. Çocuğun adını şansla belirlemek saçma geliyor duru olsun dedi peki dedim şimdiki hal Duru 🐣