Zeliha_plt38 Ervahayal tabi öyle ilk hamileliğim bu benim oğlum oluyo inşallah 2. De kız isterim tabiki 😅☺️
Duygu_52 Meral_63 inşallah öyledir 4 yaşında bi tane oğlum var çoğu kişi erkek dedi kız diyen 2. Kişisiniz 4 buçuk aylık olduk kendini saklıyor hep cuma randevum var inşallah görürüz bu sefer
Meryem-7927 Duygu_52 kendini sakliyorsa kızdır benim kızımda öyleydi bide eliyle hep yüzünü kapatirdi
Meryem-7927 Gulayseyfom ana ekranda 3 nokta var orda resim yükle yazıyor orda yukluyorsun kopyalayıp mesaj kısmından atiyosun
Duygu_52 Meryem-7927 ay bilmiyorum ki canım inşallah kızdır oğlum var bi tane kız olsun istiyorum ama doktor ilk erkek dedi sonra kız dedi cuma gününe randevum var 4 buçuk aylık olduk inşallah gösterir kendini