Duygu_52 Meryem-7927 ay bilmiyorum ki canım inşallah kızdır oğlum var bi tane kız olsun istiyorum ama doktor ilk erkek dedi sonra kız dedi cuma gününe randevum var 4 buçuk aylık olduk inşallah gösterir kendini
Meryem-7927 Duygu_52 kizim mayısta 2 yaşına girdi şuan 13+5 haftalik hamileyim ben isteyerek kalmadım supriz oldu şuan da kızıma tuvalet eğitimi veriyorum be iş doğana kadar bundan kurtulim dedim
Meral_63 5Annesi Benim bebişe de doktor kız dedi ilk gebeliğim bide bacak arasınadan falan anlıyorum önceki postlarima bakın orda USG görüntülerim var birbine benziyorlar 🎀🧿 sağlıkca kucagimza alırız inşallah
Duygu_52 Meryem-7927 olsun canım hayırlısı olsun inşallah sağlıkla alırsın kucağına 🌸💕beraber büyürler 🥰