Bende 14+1 im biraz bulantılar devam ediyor. Ama eskiye göre daha iyiyim. 3 yaşında bir kizim var. 2.gebeliğim olduğu için karnım biraz fazla çıktı 😁 kilo da almadım 3 kilo verdim ama 60 kiloyum şuan. Haftaya cinsiyet öğrenicez inşallah ama kız demişti tahmin 🩶