Herkese merhaba 🌺 bugün 15 haftalık olduk ocağın ilk haftası gözüküyor ama Aralık sonu da olabilir. Dün cinsiyetimizi öğrendik kızım olcak Allah nasip ederse. İştahsızlık ve bulantım çok tansiyonum çok düşük çok zorlu bir hamilelik geçiriyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun