11+5 iz bugün ikili tarama yaptırdık. Cinsiyetimiz %90 belli ama doktora söylemeyin dedik😁 ben ilk günden beri erkek hissediyorum hatta eminim bile diyebilirim. Geçen hafta da aynı şekilde cinsiyetini göstermişti. Erken haftada görünce doktor biz erkek o zaman diye düşünüyoruz bakalım ne olacak