Ahz ay gerçekten herkesin süreci farklı dayanma süreci de ayrı ben acaba diyorum dayanıksız mıyım falan ama yok yani 33. Haftalara kadar iyiydim birden önce yürüyememek başladı sonra diğer şikayetler katlanarak arttı. Bebekde gelişim olarak iri maşallah baskı olarak onunda etkisi var. Doktorum sağolsun 37 de doğurtayım seni dedi valla seve seve kabul ettim. Pazar gecesi yatıcam serkilajımı çıkartacaklar sonra hızlı doğururum diye hastanede kalçam işte doğumu başlatmaya çalışacağız normal istediğim için. Olmazsa inmezse bebek sezeryanla alırım dedi tamam dedim yeter ki alsın cidden fenayım nefes alamıyorum hiç bir şekilde rahatım yok. Allah yardım etsin hepimize 🥹🥹🥹