bilgemomy Atnc bende öyle 25 olduk ama sıcaklar çok fena inşallah doğum ve lohusalık serin ve bebişle rahat geçer
Meri3535 bilgemomy maşallah daha varmış baya. Olsun geçiyor hemen 35 den sonra sürüyor zaman ilerlemiyor sanki 😇
bsrakkc misafir4578 saga yada sola yatıyorum bacak arama bir yastık koyuyorum Düz yatmamaya çalışıyorum ileri haftalarda düz yatmayı çok önermiyorlar düz yatıcaksam da kalçama yastık koyuyorum yine o şekilde yatıyorum İnşallah sağlıcakla kucağımıza alırız 🙏
bsrakkc bilgemomy benimde bi kaybım var ama onun bu durumla alakası yoktu Ben acil serklaj olmak zorunda kaldım 21 de çok riskliydi malesef ki endişeyle korku dolu geçiyor benim vakitlerim çok hareketli bir insanım normalde yatmak bana ceza oldu hele ki bu sıcaklarda😵💫
bilgemomy bsrakkc geçiyor günler bi şekilde olsun bende anaokulu öğretmeniyim işimi bıraktım sosyaldim evdeyim hep yani erken haftalar yapılsa da yine kendimi dinlendirmek zorundayım işte sabredeceğiz bakalım sonu güzel olsun da inşallah acısını çıkarırız 😂
Srfblt misafir4578 bebek için sol tarafa yatmak daha sağlıklı ama çok uzun süre yattığımız için insan her türlüsünü deniyor 😅
Elifmehmetemin Atnc amin amin inşallah valla beni maf ediyor sıcaklar uyuyamıyorum doğru düzgün uyusam terden su oluyorum banyo yapınca daha da basıyor sıcak bana 😂
Elifmehmetemin misafir4578 o konuda uyarmasi doktor ama ben genelde bebeğe kan akışı gitsin diye sola genelde yatmaya çalışıyorum ama uyku arasında da değişiyor ister istemez pozisyon sabit kalamiyorum son aylar malum
bilgemomy Meri3535 Hahahah bence de güzel tespit bide bunun ağustosu var hayırlısıyla bi şu iki ay bitse hava da bi hafifleme de olur 😂😂
Meri3535 bilgemomy ay evet kırılır biraz sizin için daha iyi. Biz yazın ortasından doğurucaz çocukla birlikte sıcak diye ağlarım artık 😂
bilgemomy Meri3535 karnındansa yanında olması fark eder bacım 😂 yükün olmayacak istediğin gibi yat uzan 😂 sağlıkla gelsinler de inşallah