25+4 yatışlarla geçiyor işte.. psikolojim bozuldu yatmaktan kendimi yatalak gibi hissediyorum. Neyse.
Bişey sorucam acaba serklajlı annelerin doğumu kolay oluyor mu? Açılma vs daha rahat mı geçiyor malum bizimkiler erken gelmeye çalıştı rahat rahat çıkarlar mı acaba 😂