Busraa_38 ikinci kolay cnm merak etme Bnmde ilk doğumum zor olmuştu 3 gün hastanede yattım suniyle doğum yaprım açılmam çok olmadığı için kesi atıldı 9 dikişim vardı ama ikincide evde suyum geldi hataneye sakın bir şekilde gittim ve 3 saat sonra doğurdum hatta inanırmısın başımda ne bi doktor ne bi ebe vardı acilden bi abla geldi o vardı başımda çocum bezin içine doğdu 😂sonrasında çıktım çatala 😅 o kadar kolay geçti yani