ug_fa-3diplomalianne canbebekku21 ilk kızım 41+1de normal ikinci kızım 40+1de son anda sezeryanle oldu bu minik şu an 16+4 haftalık hala cinsiyeti bilmiyoruz 😃
ebruay1 37+0 olduk bugün erkek bebiş🥹🥹 aynı hafta olan var mı sancılarınız ne durumda benim açılmam yok henüz açılma için ne yapabilirimmm
edabolukbasi3- canbebekku21 26+2 erkek bebek ilk oğlumu 38 de doğurdum sezaryen buda öyle olur muhtemelen
Ozlemerikci543450 canbebekku21 kaç kilosunuz zayıflıkla bi ilgis olmaz doğumun bence bide zayıf olmak daha iyi bence 🙂
Nazlicann1993 aysenurozbuluk 12. Haftamda erkek bu dedi 14 te de erkek dedi ama biz 16. Haftayı bekleyelim dedi
sibell77 Sule1806 canım selamlar bende 22 haftalıgım benimde kız hareket hissediyor musun ben hiç hissetmiyorum da bi sormak istedim