Busraa_38 evet ilkine göre gerçekten daha kolaydı. Doğum yaklaştıkça yürüyüşleri arttırdım, doğum esnasında da ebemin dediklerini harfiyen uyguladım 2 saatte sorunsuz atlatmıştım çok şükür. Zaten ilkine göre daha deneyimli olup o süreci nasıl yöneteceğini daha iyi biliyorsun.