EsoMom_ ilk yenidoğan başvurumda da askıda yazmıştı baya geçti aradan ret diye çevirmişler muhtemelen askıda olanları 6 ay sonra ret olarak dönüyorlar, sofra desteği de ret olacak tahminimce ama önceki yenidoğan başvurumda direk askıda yazmışlardı şimdi evrak teslimi yazınca bi umutlandım acaba çıkacak mı doğumuma da az kaldı açıkçası 🥹