EsoMom_ haklısınız bende çok şahit oldum illaki ihtiyaçlarımız oluyor eşim tek çalışıyor nasıl herşeyi karşılayacak ki yetmiyor çoğu zaman bazen yeter bazen yetmez bu belediyenin hamilelere verdiği hizmetten hamile bir kadın olarak almaya hakkım var yani neden aylarca bekletip bir anda askıda yazarsınız ki benim paketim mesela halen doğum bekleniyor yazıyor oysaki ben aldım ilgi sıfır