SuEr_Tu1512 nazli342 Benim zor geçiyor ya. Çok şiştim gibi hissediyorum, sıcaklarla birlikte mahvoluyorum. Amin hepimiz sağlıkla kucaklayalım🙏🌸
3_bebelianne Nazliip direkt üyelik tarihine baktım eskiymiş neden çünkü yeni üye olup bu şekilde yazanlar oldu erkektiler ama sizin baya eskimiş üyeliğiniz benden bile 😆kaç haftalıksınız benim az kaldı gerçi doğuma
Nazliip 3_bebelianne ahahaa o kadar işsiz var mı ya 🤣 benim ikinci gebeliğim ilkini kaybettim bunu da yeni test taptım aşko
3_bebelianne Nazliip var var yeni üye oluyor tabii ordan anlaşılıyor ya arkadaşlık yada cinsellik yazıyorlar🤣🙈 erkekler tamamen boş zaten canım hayırlısı olsun bu arada sevindim senin adına benimde ilk bebeğim düşmüştü sonra bebelerim oldu bende 37+5haftalığım🫠