nazli342 SuEr_Tu1512 canım gebelik biraz rahat geçiyor kramp falan olmustu ağırlaştım bir de biraz ailevi sıkıntılarım var ondan bunaldım bu arada sağlıkla al kucağına 😍
SuEr_Tu1512 nazli342 Benim zor geçiyor ya. Çok şiştim gibi hissediyorum, sıcaklarla birlikte mahvoluyorum. Amin hepimiz sağlıkla kucaklayalım🙏🌸