zrz Ya kızlar bi şey surucam ya Hamilelikde Aşerme oluyu ya bende niye olmuyu Artıq 4 aylık Şu Aşermek kaçıncı aydan başlıyu ki 😂
nazli342 zrz bende de çok aşerme oluyor canım ona bakarsan ben hamileliğin ilk günden beri canım bir şey istiyor 😀😀
nazli342 zrz hamileliktendir o zaman canım bebisin canı çekmiş beli ki 😀aşırı kiloda aldım ben 50kiloya hamile kaldım suan 30 haftalığım 60kiloyum