Ebru_ebru nazli342 Bizim aklımızda Aras Ege yada Aras Kayra vardı oğluşumun adı Aras Kayra ve 2 aylığız şimdi 💙
Sinosanneoluyor2025 nazli342 Amin Amin Amin canim benim 🤲🏻🤲🏻❤️❤️ bende çok heycanlıyım ilk bebeğim 🩵 senin doğum doğal mi düşünüyorsun
Mutlu_Bir_Anne3 nazli342 Oğlumun ismi Aras. Çok beğendiğim karizmatik bir isim. Bence Aras tek başına daha güçlü bir isim bir de tek isim daha kolay. Ama iki isim düşünüyorsanız Aras Alp bence. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🌸
3_bebelianne Selim_Alparslan Selim ismide çok demode haberin olsun alparslanda gına herkeste var 🤣🙈isim yorumu yaparken kendi koyduğunuz isimleri analiz edin önce
Selim_Alparslan 3_bebelianne size fikrini soran olmadı ki? Ayrıca kimsede de yok Selim yani ? 100 tane Aras olmasından iyidir Selim ismini koymak. Alparslandan sülalemde kimsede yok çevremde de kimsede yok 🍀Post sahibi bile anlayışlı yorum yaparken sizin böyle atlamaniz cok tuhaf 🙄😵💫 Galiba her postu gezip laf atıyorsunuz 😅
Selim_Alparslan 3_bebelianne Daha önceki yorumlarınıza da denk gelmiştim başkasının postunda sürekli kaos çıkarıyorsunuz bence 😵💫
Selim_Alparslan 3_bebelianne Fikir alınan isim sizin oğlunuzun adı diye benim koyduğum isimleri tek tek yazıp saldırıya gecmen ve değişik yorumlar yapmanız çok saçma kadın fikrini sordu cevap verdik yani ben postu açmadım kendi çocuklarımın ismini yazıp sizce nasıl nasil diye🙄 herkes istediği ismi koymakta özgür yani kimi 100 isimden 1 ini koyar kimisi cok konulan 10 isimden birini koyar ben Aras ismi cok güzel woww falan yazsaydım sizde o zaman benimkilere wow falan yazacaktınız bence 😵💫 Bütün çocuklar ismiyle ve sağlıkla büyüsünler inşallah. Dediğim gibi sadece yorum yaptım sevmediğimi söyledim. Zaten sadece bana karşı yorum yapmışsınız oğlunuzun ismi diye. İsmiyle yaşasın sağlıkla büyüsün 🍀 Ama demode soyle boyle diye yorum yapmanız çok itici geldi kusura bakmayın. Sonuçta siz post açıp fikir almamışsınız.
3_bebelianne @nazli342 Oğlumun adı İbrahim Aras İbrahim dedesinin adı ailedeki tek erkek torun o yüzden koyduk ikinci adı Aras ☺️ Dedesinin adını eklemeseydim tek Aras koyardım bence sende tek koy adıyla yaşasınlar
nazli342 3_bebelianne adıyla büyüsün inşallah bana da tek işim daha mantıklı geliyor ama daha kararsızım 🥰
Selim_Alparslan 3_bebelianne Şimdi anladım oğlunuzun adı Aras diye bilenmişsiniz ama üstünüze alınmanıza gerek yoktu bence ya postu siz acmamissiniz sonuçta 😅
Esraerdgn95 @nazli342 neden çift isim illa çift mi olmak zorunda 🤭 valla yaşamayan anlamıyor gerçekten bölünüyorsunuz. Çift isime sahip 30 yaşında bir birey olarak söylüyorum. Ne gerek var çift isme 🤣 yani illa çift koyacaksan en baştan lütfen iki isimle hitap edin herkesin de öylee hitap etmesini sağlayın. Aras Emir daha iyi geldi bana. Ama sadece Alp veya Emir çok daha güzel bencee☺️
esraayyyyyyyycoo kendin ne istiyorsan onu koy isim ben mesela duha ismini koyucam herkeste çok olmayan bir isim sende mesela ne istiyorsan onu koy
Esraerdgn95 @nazli342 tek okul olsa iyi🤣 aile içinde bile bölünüyorsun. Okul,iş,aile,çevre,akrabalar. Sayım mı daha. Gel vazgeç çift isimden 🤣☺️