3_bebelianne Fikir alınan isim sizin oğlunuzun adı diye benim koyduğum isimleri tek tek yazıp saldırıya gecmen ve değişik yorumlar yapmanız çok saçma kadın fikrini sordu cevap verdik yani ben postu açmadım kendi çocuklarımın ismini yazıp sizce nasıl nasil diye🙄 herkes istediği ismi koymakta özgür yani kimi 100 isimden 1 ini koyar kimisi cok konulan 10 isimden birini koyar ben Aras ismi cok güzel woww falan yazsaydım sizde o zaman benimkilere wow falan yazacaktınız bence 😵💫 Bütün çocuklar ismiyle ve sağlıkla büyüsünler inşallah.
Dediğim gibi sadece yorum yaptım sevmediğimi söyledim. Zaten sadece bana karşı yorum yapmışsınız oğlunuzun ismi diye. İsmiyle yaşasın sağlıkla büyüsün 🍀 Ama demode soyle boyle diye yorum yapmanız çok itici geldi kusura bakmayın. Sonuçta siz post açıp fikir almamışsınız.