nazli342 Sinosanneoluyor2025 hayırlısı olsun canım sağlıkla kucağımıza alalım ben çok heyecanlıyım ilk bebeğim biraz korku var 😍
Sinosanneoluyor2025 nazli342 benimde ilk canım🤗 Amin sağlıkla zamanında kucağimiza alalim 🤲🏻❤️ bu arada bende iki isim düşünüyordum eşim tek isim çocuk için daha kolaylık dedi
Selim_Alparslan nazli342 Aras isminden cok soğudum ya Kargo adı geliyor direkt aklıma birde her evde var nerdeyse ya 😵💫
3_bebelianne Selim_Alparslan Selim ismide çok demode haberin olsun alparslanda gına herkeste var 🤣🙈isim yorumu yaparken kendi koyduğunuz isimleri analiz edin önce
nazli342 Selim_Alparslan Türkiye de kalmıyorum canim bulgardayim sanmıyorum orda olsun ama bu aralar çok var aras ismi dediğin gibi
Selim_Alparslan nazli342 Ben hiç haz etmiyorum kuzum ya 🤭 Emir Buğra Alp de güzel bak bunları cok sevdim 🌸
Selim_Alparslan nazli342 Senin yazdığın isimler işte 😅 Aras koymuşsun hepsinin başına ya onu kaldırdım kuzu 🙃
nazli342 Sinosanneoluyor2025 amin inşallah canım tek isim daha kolay evet bende çok çok kararsız biriyim ondan dolayı seçemedim okulda falan zorluk olmaz 😍😍
Sinosanneoluyor2025 nazli342 Eymen ve emir arasında kalmıştım Bnde canım, bizim farklı manevi bi gelişmeden dolayı Eymen’e karar verdik 🤲🏻❤️ ömürlü olsunlar adıyla yaşasınlar 🤲🏻🩵
nazli342 Sinosanneoluyor2025 ay maşallah inşallah sağlıkla gelir inşallah Eymen paşa amin inşallah canim😍
Sinosanneoluyor2025 nazli342 Amin Amin Amin canim benim 🤲🏻🤲🏻❤️❤️ bende çok heycanlıyım ilk bebeğim 🩵 senin doğum doğal mi düşünüyorsun