Merhabalar bir şey soracaktım, ben geçen hafta kontrolde 5+2 tek kese göründü bugün tekrar çağırdı doktor 6+0 da bi önceki kese ve başka bir kese daha göründü 5+2 ama o biraz daha küçük. Keseler arasında böyle fark olması normal mi? Geriden gelen sağlıkla devam edebilir mi acaba?