33+4 hersey cok zor , ben 27. Haftadan beri gebelik kolestazıyla uğraşıyorum aranızda ciger geliştirici yaptıran varmı acaba doktorum henüz önermedi rahim agzı uzunlugum iyi sancımda yok 2 kez nst ye baglandım ama merak ediyorum acıkcası yaptırılmalımı