Mavisss12 aynı yollardan geçiyorum üstelik yardımcım yoktu annem yeni geldi üstelik hem 8 yaşı hem 2,5 yaşında cocuhlarim var zavallılar kendi kendine idare ettiler
Prizin ilaç kullandım nispeten iyi geldi. Benim birde ağzımda acı tat öldürdi beni bende psikolojik olarak bittim
Ne diyim geçecek insAllah Rabbım büyüktür sana da bana da hekrese şifa versin bana da dua edin lütfen