Fsa bende tek yumurta ikizlerine hamileyim canım 30 haftadayım ben ikili tarama ve detaylı yaptırdım sadece şeker yüklemesi yaptırdım şekerim çıktı yediklerime dikkat ediyorum dahiliyeye gideceğim insülin için başlıcaz mı başlamıcaz mı o belli olucak şeker yüklemesi biraz geç yaptırdım