Haftası ileri olan ikiz gebeler ben şuan 26+4 haftalığım bebişler hareket edince sanki çişim geliyor gibi oluyo. Altıma kaçırıcam sanki öyle bi his. Normal mi bu ? Altta hissediyorum yani ara ara vajinaya yakın kısımda bazen bi tırsıyorum bu durumdan. Bebekler bazen sakin bazen de öyle bi hareketleniyorlar ki sarsılıyorum