Vrouw ikosunbebisi evet evet,her an eller yürekte heyecanla bekliyoruz :) ama son 3 hafta bulantı kusma fenaydı,hemilelik mi azap mı bekli değildi 🙈İnsallah sonrası düzelir :) sizin birazcık büyümüş 🥰🥰Cinsiyet bellimi
S-nss Gizmmis ben çabuk yorulmaya başladım birde ödem maalesef. Ellerim ayaklarım şişti. Çok su içiyorum tuzu az yiyorum yine de oldu. Gebelik diyabeti çıktı ama onu beslenme ile kontrol altına aldım şükür. Sağlıkla doğsun da bebişler bu günler geçici 😊
Gizmmis S-nss tabikide herşeyden önce onların sağlıkları ☺️ kaçıncı haftada zorlanmalar başladı haftası ilerleyenler hep zorlandığını yazıyor burada
Zarifokur imcakir ya çok sevindim . Sizin adınıza sizi hep görüyordum . Geçen seneden beri benim bir senedir olmuyor . Hayırlısıyla kucağınıza alın bebişlerinizi