umutluanne7 Ceku256 benim kaldıracak bi yerim yok bizimki de kutuda duruyor 😂 kurulu halini çekmiştim onu gösteriyorum valla . Güzel günlerde kullanalım inşallah 😍
deletedmom43191 umutluanne7 bende birazdan cikip civilden bakcam inşallah istediğim tarzda bulup alırım
umutluanne7 deletedmom43191 Oraya ben gitmedim de arkadaşım gidip bakmıştı beğendiği bi model olmadı kuzum
Auri mooommmmyyy bagi neo 2 aldık biz de Henüz kullanmadık ama çok araştırdık hem hafif hem manevraları çok iyi Sürüşü kolay aşırı büyük bir araba da değil Hepsiburada indirimlerinde pusetini ve arabayı ayrı ayrı indirimde yakalayıp almıştık
Auri mooommmmyyy başka bir arkadaşımız da maxicosi leona 2 almıştı Cabriofix pusetle beraber Bence puset boyutları aynı gibi Bebeğin rahatını da düşününce küçük olması iyi olmayabilir diye düşünüyorum
ElifBD umutluanne7 bende bu arabadan aldım fiyat performans gibi gözüküyor henüz gelmedi merak ediyorum
umutluanne7 ElifBD pişman olmazsın fp olarakta görmüyorum inanki bence kaliteli yani ben hiç pişman olmadım bayıldım 😍
ElifBD umutluanne7 çok sevindim gerçekten sizde güzel günlerde kullanın. Bagi neo almak istiyordum bi anda uçtu fiyatlar sonra hiç biri içime sinmeyince park yatağı da burdan almıştım bunu tercih ettim
_smlisa_ mooommmmyyy Canım kraft viva aldık çok güzel çıktı bebeğimin gelmesine üç ay var ama ürün çok kaliteli kullanımı rahat tavsiye ediyorum