ElifBD umutluanne7 kuzenim aldı çocuğu hiç durma çoğu yorum yapan ve öneri de bulunanlar da elektrikli çok tavsiye etmiyor o yüzden riske atmamak adına ben vazgeçtim.
VildanTutak Ben de çok kararsız kalmıştım ama sonunda wagon bebek arabası aldım, iyi ki de almışım. Hem içi geniş hem de kullanımı rahat. Özellikle ikinci çocuk düşünüyorsan uzun vadede çok iş görüyor. Tek seferde al geç diyebileceğim bir model. Tavsiye ederim