35+6 dayım yarın tam 36 olucaz insallah , 4 agustos sezeryan tarihim ama o kadar bekler mi bilmiyorum geçen agrım var diye gittim nst de sancı cıkmadı ama sürekli karnım taş gibi sürekli toplanıyo o da nefes darlıgı yapıyo tansiyonum düşükmüş bide bebegin suyu fazlaymıs yarın yine doktoruma gidicem bakalım ne dicek🙏🏻