Ezgiezgi34 benim 2 sene önce tanı konmuştu normalde de çok şişiyordu acıyordu bacaklarım kalp damara gittim elle muayene ettiğinde anlamıştı zaten doktorum sonra ultrason çekip tanı kondu ama tedavi görmedim gitmedim birdaha ameliyattan korktuğum için ama çok pişmanım keşke gitseymişim o kadar acı çekiyorum ki şuan