Esraerdgn95 @Ezgiezgi34 merhabalar belki ağustos belki eylül bilmiyorum ama bence ağustosta olacak 🤭 40 haftayı 4 Eylülde tamamlıyoruz. Ben şuan 32+5 fakat oğluşum 2 hafta ilerden gidiyor. Kendi doğum günüm 28 ağustos. Neden bilmiyorum sanki o gün doğacak gibi hissediyorum. Anaa oğul aynı gün doğum günü kutlayacağız gibii☺️
Parinas Esraerdgn95 bizde de durum aynı. 3 Eylül görünüyor aslında doğum ama 16 gün önden gidiyor bebek Ağustos sonu gelir ya da biz başlatırız doğumu diyor doktorum. Hayırlısı olsun inşallah. En doğru vakitte gelsin bebeklerimiz
gizemozel22 Esraerdgn95 benim de 7 Eylülde 40 hafta doluyor ama 2 hafta önde dedi son muayenede doktorumuz. Herhalde ağustos annelerinin arasına katılırız gibi🙈
Zeynepkab Senaparlapusat bunu reçetesiz alabiliyor muyuz bide ismi nedir spreyin? Bende biraz yorulsam hemen başlıyor mahfediyor beni
Senaparlapusat Zeynepkab evet alabiliyorsun bu bildiğin sporcuların acil bi acı ağrıyla baş etme yöntemi vallaha bende hemşireyim ama hiç aklıma gelmemişti doktor diyene kadar bundan sonra evimden eksik etmem
FundaMustafa Bende bugün 35 oldum üç gün önce kontrol de 2850 olmuş dedi doktorum magnezyum içemediğim günlerin sabahı doğuyorum sanıyorum onun dışında çok iyiyim çok şükür ufak tefek ağrılar sızılar oluyor ona da mecbur katlanıyorum
Zehrasan Ezgiezgi34 dün gece doğurmadıysam daha doğurmam durur heralde biraz daha ağrılardan kramplardan ödemden mide yanmasından huzursuz bacak sendromundan sürekli WC gitmekten sıcaktan sabaha kadar nöbet tuttum 🤭 çok sancım var nst çıktı düzensiz pelviks uzunluğum iyi çıktı erken doğum riski yok ama ağrıdan sancıdan duramıyorum
1234G Zehrasan sancılarınız kaç çıktı kacıncı haftqdasınız benimde suyum falan iyi ama nst de sancım çıkıyor
FundaMustafa 1234G hayır çok halsiz yorgun nefes alamıyorum darlanıyorum oturduğum yer beni rahatsız ediyor resmen
Zehrasan 1234G geçen hafta gittim 1 hafta da çok değişti sancının şekli her geçen gün daha da güçleniyor
1234G Zehrasan 36 dayım bende 100 çıkıyor ya bugün dinleniyorum dün girmiştim ilk kez nst ye ebe hemşire çok durmayacak galiba diyo korktum doktorda eve yolladı düzenli depil ama sancılar