Ezgiezgi34 35+1 bel fıtığım var ondan olsa gerek aşırı kalça kemiğinde belimde aşırı ağrılar oluyor yalancı sancılar zorluyor ayaklarımın altı aşırı ağrıyor basamıyorum bile düzgün, damar tıkanıklığı var bende o yüzden aşırı ödemliyim iğne kullanıyorum hem ödem hem doğumda pıhtı atmasın diye ama oek işe yaramıyor 6000 lik yapmama rağmen, hazırlıklarım tam değşl hala yarın da nst günün bakalım neler olacak