Ruruu saol cnm sanada afiyet olsun 😊 dun tantuni yapmıstım ondan kaldı biraz menemeni yapıcam yumurtasını kırmadan tavukları atıyorum biraz oyle pisirip yumurtasını kırıyorum normal tavuklada oluyo cok guzel oluyo esim yapmıstı ilk on yargılıydım ama tadınca begendim 😀