ben düz kabak yemeğini çok severim, salça koymam sadece domates rendesiyle pişiririm. yoğurt ve ekmekle hafif bi öğün oluyor. Eşim kabağı yemek olarak sevmez, etin yanında anca mezesini yapar yer. eğer başka sebzelerin de varsa etli türlü de yapabilirsin. Benim bugüne bulantıyla başladım sabahtan beri sadece yoğurt ve meyve yedim akşama da bir şey yemem gibi 😥 yiyebilenlere afiyet olsun