swwlnur Busranur_mnts Canım Kusura Bakma Seni De Rahatsız Ediyorum Sürekli Adetim 1 Gün Gecikince Artı Med Kart Teste Çıkmamıştı Bugün Yaptım Belirgin Olmasa Da Çıktı Bunlar İyi Gelişmemi Sence???
Busranur_mnts swwlnur yok canım ne rahatsızlığı kaset testlerle de doğru sonuç alan var ben de artımed ile de öğrenmiştim eğer imknın varsa yine iyi bi erken gebelik testi al kanıtlarsın sonra da kan ver
swwlnur Busranur_mnts Valla Bende Öyle Yapacam, Ama Belim Ağrıyor Ve Arada Adet Olacakmış Gibi Ağrım Var Sende Oldu Mu Bunlar???
Busranur_mnts swwlnur ağrılar normal canım bel Bel kasık ağrısı vs bebek yerleşirken de oluyor kasıkta doluluk hissi vs de olmuştu bende hem regl belirtisi hem erken gebelik ayırtt etmek zor
swwlnur Busranur_mnts Canım Ben Saat 9 Gibi Kan Vermeye Çıkacam Ama Kasık Ağrım Var Sanki Adet Çözülecek Gibi Normal Mi
Busranur_mnts swwlnur normal canım o bebek yer edinmeye çalışırken ağrılar olabilir önemli olan betanın artışı sonuç çıkınca yaz mutlaka 🤭
swwlnur Busranur_mnts Tabi Yazacam Ama Sağlık Ocağı Ebesi Moralimi Çok Bozdu Adet Takvimime Göre 4 Hafta 5 Gün Ama Beta Hcg Değeri 225 Civarı Hesaba Göre Riskliymiş
Busranur_mnts swwlnur canım beta herkeste farklı zamanda artar sen 2 günde bi kan verip takip et mutlaka inşallah sağlıkla artar
Busranur_mnts swwlnur gördüm canım dün çok şükür bebiş iyi bazı olaylar oldu hem yola çıkmam gerekti hem de üzüntülüyüm bebeğin iyi olduğunu görmek içimi rahatlattı
swwlnur Busranur_mnts Ya Benımde Beta Yükselişimi Takip Ediyordum Dün Gece İç Çamaşırıma Nokta Kadar Kahve Leke Gelmişti İdrar Yaptıktan Sonra Silince Geliyor Peçeteye