anneolmakneguzel_ ben de ilk verdiğimde 9 çıktı ve devlet hastanesindeki doktor bana gebe değilsiniz demişti ama ben inanmadım 2 gün sonra tekrar test yaptım 41,33 çıktı bana halen net hamilesini diyemeyiz 2 günde bir kan verip düzenli artış varmı ona bakmanız gerekiyor denmişti 😂