swwlnur canım benim de ilaç tedavisiyle oldu 2 3 ay öncesinden de b düşüğüm var endişelenme fazla stres yapma kendini o daha zararlı rahme geç tutunmuştur beta yeni salgılanıyordur bence kese görene kadar kanda takip et ben de öyle yaptım betanın durumuna göre doktora gidersin genelde 1500 2000üstü vajinal kese belli olur diyorlar ama ben görememiştim senin de daha 4+0 olması lazım diimi ya 5 haftanın sonuna doğru git ya da 6 haftada git o zamana kadar kan ver ben ilk kanı 2 gün arayla verdim diğerleri 3 4 günde bi verdim