Busranur_mnts swwlnur 8+4üm hala var canım öğrenmeden önceden beri vardı kasılma çekilme kasık ağrısı bel ağrısı b 2 gün yoğun geçti ayağa kalkına bile kasığım ağrıyor dinlenmeye çalışıyorum
Busranur_mnts swwlnur tam öyle olmadı bende adet ağrısından biraz farklıydı ama herkeste değişir tabi kasıkta doluluk hissi kasılma falan oluyodu
Busranur_mnts swwlnur ben ilk 4+0da kan verdim 25ti 5+2de 1990dı 6+0da 10bini geçmişti 6+2de kese gördüm herkeste değişir
tirinitii Siz son değerinizle birlikte hesap yapın 2 kat artıyor gibi 2500 ün üzerine çıktığında kese için gidebilirsiniz doktora. Ha ben sabrederim derseniz o zaman 2 hafta daha bekleyip kalp atışı için direkt gidersiniz
swwlnur Busranur_mnts Ya Aslında Benim Endişe Ettiğim Durum Ne Biliyor Musun Bunda Ben Direkt Hissettim Bulantı Baş Dönmem Çok Erken Başlamıştı Ve Aşırı Bir İştahsızlığım Hâlâ Var, Sonra Regl İki Gün Gecikince Buradaki Beta Hcg Değerlerini Görünce Benimki 23 Çok Korktum
Busranur_mnts swwlnur karından bakıldı kese içinde hafif bişey vardı ama net bi görüntü almadık haftaya gidicem kalp atışı için
swwlnur Busranur_mnts Sabah Tanıdığım Ve Bilgisine Güvendiğim Bir Kadın Doğum Uzmanıyla Görüştüm Bir Kez Bak İki Kat Artarsa Sıkıntı Yok Dedi Diğer Başka Biriyle Konuştum O Da Bekleyip Görecez Kimyasal Olabilir Dedi Beynim Yandı Çok İstiyorum Çok