Gizemce26 eğer özele gidiyorsan doktorunun numarası varsa iletişime geç bi baksın veya Acile gidersen iyi olur en kötüsünü düşünme ama tedbir için gitsen iyi olur pıhtılı falan olunca lekelenmeden de daha farklı bi durum diye biliyorum ve yaşadım o yüzden naçizane fikrim